Nuffnang Ads

Monday, September 26, 2011

STREPSILS kini peneman setia ku..

/hihi



Sekarang ni musim berpenyakit ke ek? Hmmm sakit tekak ku tak mau ilang.. Sangat terkesan pada ku sebagai seorang cikgu. Wahhh nak mengajar payah benar.. Air botol memang sentiasa ada sebelah.. Macamana nak ubat tekak ku yang perit ni? Dah tak larat sangat, aku jadikan STREPSILS yang ada Vitamin C-100 sebagai peneman setia ku. Simpan sokmo dalam beg tangan.. Selang 3 jam je mula la dok kunyah-kunyah n isap-isap.. lega sikit bila kat dalam tekak ni..



Harganya memang boleh tahan gak la.. Yang ni harganya kalau tak silap RM8.50 cam tu. Ada 2 papan cam dalam gambar tu.. ada 24 biji. Ada banyak perisa sebenarnya..sebab kan aku suka orange dan nak kan yang ada Vitamin C tu, aku beli yang ni la.. Ok la juga.. Selain alternatif lain minum ubat batuk.. Tak suka sangat minum ubat batuk ni sebab buatkan mengantuk aje. Kang satu hapah keje tak leh nak buat..

Jangan kena kencing manis pas ni udah le.. asik dok telan gegula ni je.. Bila la tekak ku nak elok ni??? Sekarang ni pantang ais dah. Tak mo tak mo lagi ais..

/bye




1 idea dari anda:

madammondoq said...

laling i suka layan strepsil ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...