Nuffnang Ads

Thursday, October 6, 2011

Barangan Sponsor Tabung Haji..

/hihi

Skang ni kalau nak tunaikan ibadah Haji...tak yah guna pakej pun dah puas hati dengan perkhidmatan Tabung Haji..Banyak juga yang memberi sumbangan kepada Tabung Haji untuk bakal-bakal Haji ni.. Antara yang menyumbang ialah Maybank Islamic, Poise, Bank Islam, Colgate, DRB-Hicom dan satu lagi lupa la plak..




Beg hijau ni memang akan sama je tetiap tahun. Tapi kali ni macam kecik sikit la. Masa mak aku g Haji dulu, beg nya besar sikit.. Ok, ni beg akak aku.. Masa g umah dia ari tu..kitorang tengok lah persiapan beg dia..



Ok, ni antara sumbangan-sumbangan yang diberi. Best dan berguna sesangat..Ada sandal, ubat gigi, berus gigi, sejadah kecik, tempat plug, poise ( sebab kat sana kan panas..kalau terbatuk ada yang tak menahan buang air..elok pakai poise ni)..



Yang paling banyak guna nya nanti benda alah ini lah. Sumbangan dari Maybank. Kalau kita g travel..plug tak kan sama dengan negara lain. Jadinya benda ni menjadi pemudah kita nanti.. ada banyak jenis saiz plug boleh guna. Kalau beli kat kedai hanya ada 2 saiz je dengan harga RM20 lebih gak la..



Kitab-kitab ni yang penting.. Mak aku kata kali ni bagus betul Tabung Haji. Lengkap kitab nya. memang sangat berguna lah..

Hmm bila la seruan haji aku akan tiba yer? Korang dah daftar tak nak g tunaikan ibadah haji ni?

/bye



8 idea dari anda:

madammondoq said...

WAH.. BEST EK.. MY MIL TAK SABAR TUNGGU DPT PANGGILAN NAK KE SANA..

Suhaila Mohd Nasir said...

assalamualaikum,
Nani,mak ayah kite dpt beg merah tapi kite tak sempat tgk barang2 tue, ni dah tau le apa yg dlm beg tu...thanks ye..rindu kat diaorg..harap mereka semua sihat dan dapat menjalani ibadah dgn sempurna.

hanani said...

madam> bestla..dapat ke tanaj suci.. :)

hanani said...

su> ok..rindu kan. diorg tak kol ke? harapnya sihat lah hendaknya..

Suhaila Mohd Nasir said...

selalu mak kol...lepas gak rindu kat diaorg...baru tau kalau kite yg kol depa..duit prepaid tetap susut...so kite tunggu panggilan jer leee...

KiD said...

tahniah tabung haji.. mungkin dari feedback mereka yang telah pergi haji

ibuhebat said...

salam perkenalan :)
macam kenal la kakak hanani tu...
moga kak finaz selamat pergi dan kembali..

jemput ke blog saya http://hebatkan.blogspot.com

hanani said...

ibuhebat>eh...alamak ada yang kenal my sis la.. hehehe.. kecik je donia ni.. TQ n salam perkenalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...