Nuffnang Ads

Wednesday, October 19, 2011

Contest Poster Merdeka..


Walaupun Bulan Kemerdekaan dah lama lepas..tak pelah. Just nak share hasil pelajar Grafik aku yang berbakat besar tu..

Gambar poster merdeka ni dah lama dalam draft aku.. Just up kan jelah terus entri ni.. Ini mengikut turutan pemenang..

Ramai gak yang hantar,dan pemenangnya pun dah dapat hadiah. Aku je yang tak publishkan entri ni lagi. Baru skang nak publish. Waaaa amik masa tul nak buat. Tapi tak pelah kan.. kita cuci-cuci mata je nengok nya..

*Kalau nak paparan yang lebih besar, boleh klik pada gambar ye.. 










Ada antara pelajar aku ni memang berbakat besar pun.. Ada yang sampai tanya kat aku..camne nak sambung blaja kat Lim Kok Wing Universiti.. Bagus, ada cita-cita juga nak sambung belajar kan.. Walaupun sebenarnya ramai yang pandang rendah sikit pada kelas mata pelajaran vokasional (MPV) ni..

Tapi, tak pe..cikgu dah bagi semangat supaya buktikan yang sesiapa saje boleh berjaya.. Caiyok- caiyok untuk SPM ni nanti..

P/S: korang rasa poster mana yang ok?





3 idea dari anda:

rara pinkmafia said...

num 2 tu nice lah =)

hanani said...

rara> aah nice. itu pelajar lelaki yang buat. Ingatkan nak bagi dia nombor 1. Tapi ada cikgu lain kata, poster tu abstrak.. so, bagi nombor 2 je lah.. :) thanx komen yer..

hanani said...

rara> aah nice. itu pelajar lelaki yang buat. Ingatkan nak bagi dia nombor 1. Tapi ada cikgu lain kata, poster tu abstrak.. so, bagi nombor 2 je lah.. :) thanx komen yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...