Nuffnang Ads

Friday, November 11, 2011

My First Cheque Nuffnang.. RM309.86


Yeyyyyyy!!!! Rezeki aku.. Nasib tak dibuang dalam tong sampah semalam.




Ada cerita disebalik cek Nuffnang ni..




Alkisahnya.... cek Nuffnang ni dah lama sampai kat rumah aku. Tapi disebabkan kelalaian aku sendiri yang tidak mengambil berat akan sampul surat biasa ini, membuatkan aku meletakkannya sekali dengan surat menyurat yang telah dibaca dan bil-bil yang telah dibayar.. Cuai sangat lah aku ni.. 




Hari semalam petang, baru terdetik dihati aku nak menyusun semula surat-surat aku... baru terperasan ada satu sampul yang tidak dibuka. Dengan tidak mempunyai apa-apa prasangka..aku pun buka. Ehhhh..tetiba macam pelik. Surat apa pula ni. Sekali ternampak perkataan Nuffnang Sdn Bhd. Laaaa cek rupanya. Nak tau tak bila tarikhnya? Haaa 2/9/2011 ko.. Eh,lama gila cek ni tersimpan kat situ. Banyak juga jumlahnya kan. Aku pun dah lupa pasal cashout aku tu.. Tak ingat langsung.. Jumlahnya RM309.86. Inilah hasil pertama aku melalui blog dan Nuffnang.. Walaupun tak banyak, tapi happy sangat..


Pengajaran buat aku lepas ni. Jangan ambil mudah segala surat-surat mak nenek ni.. Nasib baiklah tempoh cek ni setahun. Kalau tidak, melepaslah aku..


P/S: Mood happy.. ***wink***




11 idea dari anda:

Hazieq Sanat said...

tahniah!! saya bila entah nak dapat..

Stacy Hanza said...

tahniah ! saya pun xdpt lagi..tgh tnggu cheque dr churp2ja..nuffnang rm 0 je.xpernah naik2.hehe..

DaHLia said...

rezekiiiii..banyak tuuu

tahniah!! nasib baik xbuang :D

hanani said...

Hazieq>insyaAllah..saya pun lama gak blogging.Tak mengharap akan pendapatan. Cuma rakan blogger dan aktivitinya saya sangat suka.. :)

hanani said...

stacy>tak pe..lama-lama akan ada rezeki kita.. :)

hanani said...

stacy>tak pe..lama-lama akan ada rezeki kita.. :)

hanani said...

Dahlia>itu lah.. dah lupa pasal cek Nuffnang ni. Nasib baik rezeki saya tu tak ilang :)

Bella Enveeus said...

Eh.. Banyak la amaun tu.. Cheque pertama lagi tu.. Kumpul berapa lama dah tu? Nasib baik tak hilang cheque.. Kalau tak, melepas wooo

yuyu aziz said...

wahhh banyak la tu awak~

tahniah2!

cepat2 start kumpul balik.. :)

ReeNaJoE said...

wah..byk tuh..alhamdulillah rezeki hehehe..blh gak top up2 apa yg patut...

KiD said...

tahniah... teruskan berblogging.. keep it up hanani.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...