Nuffnang Ads

Saturday, December 24, 2011

Panasonic dihati ibu ku..



Hari ni pencarian tv dilaksanakan. Bukannya apa.TV Samsung rumah mak aku ni dah kembang kuncup gambarnya. Dulu dulu kala kan saiz TV adalah besar tak ingat.Berat sesangat.Tak mampu aku nak angkat dan alihkannya..

Jadinya,aku jenjalan bawa mak aku pilih tv mana yang berkenan dihati. Memilih jenama itu sudah pasti.. Memula tengok jenama Sharp Aquos. OK gak la. Tapi tak puas satu kedai tengok.Kaki melangkah lagi kekedai kedua.Kat sini banyak gak pilihan. Mak dah berkenan TV Panasonic,tapi kena bawa balik n pasang sendiri.Ini yang aku tak berkenan..Selalunya,beli barang orang hantar dan pasang kat rumah kan.. Jadinya moh le cari kedai lain. Rezeki kedai lain nampaknya.

Akhirnya,nak juga aku puaskan hati mak aku..meh le naik keter pula.Sian mak aku kena jenjalan pula kan. Nasib ku baik hari ni..parking sangat senang nak cari. Kali ni betul-betul park depan kedai Panasonic. Akhirnya tersenyum juga mak aku..Ini pun share dengan abang n akakku.Share aku lebih la untuk membayaunya. Tak la mahal untuk TV 32 inchi Panasonic hanyalah RM950 sahaja. Sebelum balik tu,sempat gak sambar kasut sandal untuk mak aku kat President..

Payah gak kan nak cari barang letrik ni. Nasib baik tokei kedai tu ok. Nak letak deposit RM100 pon diambiknya. Hantar dan pasangkan siap dirumah. Memang puaa hati dengan perkhidmatannya..

Published with Blogger-droid v2.0.2

0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...