Nuffnang Ads

Thursday, December 1, 2011

Yahooo Nuffnang Blog Awards, Here I Come


Nuffnang Blog Awards, Here I Come..






Ini memang bebetul yang aku akan datang Majlis untuk semua blogger Asia Pasifik. Dah lama juga aku tak dapat nak online kan. So, tadi cek la e-mail. Alangkah terkesima aku bila ada e-mail Nuffnang yang masuk dengan tajuk Invitation. Aku dah dapat agak dah. Mesti Pasal NAPBAS 2011 ni.


Yeyyyy memang betul aku dijemput hadir.. meh nengok ni.. Entri aku tentang NAPBAS 2011 ni akhirnya berjaya juga memberikan aku satu invitation ke Nuffnang Asia Pacific Blog Awards 2011 ni. Ingat lagi? Kalau tak ingat, meh baca balik entri tu kat SINI.




Best juga kan dapat pergi event macam ni. Bukan selalu pun. Maka dengan ini..bermulalah episod aku untuk cari dress pada hari tersebut. Nasib baiklah lokasinya berdekatan gak dengan tempat aku. Jadi bolehlah sampai ke Putrajaya Marriot tu nanti. Bolehlah jumpa suai kenal dengan blogger lain yang turut sama hadir nanti. Nervous u..


Jadinya, nak tanya gak sape lagi yang dijemput ke NAPBAS 2011 ni? jom contact2.. leh together gether nanti. (hehehehe bahasa apa lak aku pakai ni)





4 idea dari anda:

Alyza Fisol said...

saye pun dapat jugak invitation...nanti kita jumpa kat sana ye... :)

Ietams said...

tahniah!.. bolehla glams²

hanani said...

alyza>ok..nanti tegur2 k.. :)

hanani said...

ietams>hahaha tak la glam2 pun. biasa je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...