Nuffnang Ads

Monday, January 2, 2012

"Definisi Kecantikan Bagi Saya"



"CONTEST UTK BLOGGER DARI 
NATURACTOR COLLECTIONS"


Sebelum ini saya ada membuat review berkaitan dengan produk Meiko Jepun dari Naturactor Collections. Bersempena dengan contest yang sedang berlangsung di blog Naturactor Collections...makanya aku pun join sekali. 


Macamana caranya nak join? Senang aje. Klik pada banner dibawah ini untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi. Hadiah utamanya merupakan produk  SERUZAD VITAL ENERGY DAY REPAIR, khas 100% original dari Meiko Jepun. Harganya ialah RM150.. Apa lagi tunggu jomlah join.. Kalau nak tahu apakah kehebatan produk ini,boleh klik Review Produk Seruzad Vital Energy Day Repair . Memang sangat best tau..







"DEFINISI KECANTIKAN BAGI SAYA"


Saya definisikan kecantikan melalui olahan abjad pangkal KECANTIKAN. Apa itu kecantikan?



Keseluruhan definisi kecantikan dari pandangan saya ini ialah sebanyak 101 patah perkataan


Ok selesai syarat contest ni. 


Saya nak tag kengkawan ini untuk join sama contest. Sape yang bertuah tu?


Tarikh tutup contest adalah pada 1 Februari 2012




1 idea dari anda:

jobmall said...

sekarang makin banyak blog yang menawarkan contest,, makin bestlah sebab biasanya blog contest tak memerlukan modal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...