Nuffnang Ads

Thursday, March 29, 2012

Album Disney warna-warni..


Kalau baca tajuk..mesti korang ingat macam gambar aku pula yang pergi ke Disney kan.. hehehe, bukan. Ini adalah album yang ada cetakan watak Disney..Jom tengok..




Masa ni, memang tengah mencari album untuk simpan gambar yang baru cuci hari tu.. Beratus-ratus keping aku cuci hari tu. Jadinya, operasi pencarian album pun dijalankan. Dalam pada banyak-banyak shopping mall yang aku pergi untuk cari album ni..Wetex Muar juga yang aku jumpa paling banyak jual album. Macam-macam bentuk ada. Puas hati aku dapat belek dan pilih yang mana aku berkenan..suka..hehehehe




Tapi, kebanyakan yang aku berkenan, semuanya gambar kartun watak Disney. Alaaa, tak salah pun kalau aku beli tu kan.. Album kat atas ni, dia jenis siap satu set kotak tu. Tapi jenis yang 1 album boleh simpan 60 keping gambar. Ok gak. Harganya dalam RM30. Ok gak tu..




Yang ni pun aku berkenan. Cantik dan kulit depannya keras. Harganya hanyalah RM7.90 sahaja. Boleh simpan 64 keping gambar. Masa ni, aku pandang kiri kanan tengok ada tak orang.. Aku buka plastiknya dan snap gambar ni. hehehe, pas tu simpan balik masuk dalam plastik la kan. Letak elok-elok balik..




Ada 4 gambar kartun watak Disney.. Memang cantik.. Jadinya, selepas sejam memilih.. aku pun belilah 4 album ini.. Sangat puas hati. Kat tempat lain tak jumpa, kat kampung sendiri juga yang berkenan..






Inilah album yang aku beli.. Sangat puas hati lah.. Senang dan tak de lah nak kena guna album yang besar-besar tu. Aku tak suka semua gambar letak dalam satu album yang besar. Aku suka simpan gambar ikut situasi dan peristiwa. Senang nak imbas kembali. Hehehehe


Dalam komputer aku ni pun,  masih ada lagi gambar yang belum bercuci. Sekarang ni aku simpan dulu, dah bebanyak baru aku cuci. Barulah dapat cuci gambar saiz 4R dengan harga RM0.38 sen sekeping. Hehehehe. Korang cuci tak gambar yang korang ambil? Ke simpan dalam bentuk CD je??

 

1 idea dari anda:

Anonymous said...

Do you have а spam prоblem on this sitе;
Ӏ аlso am a blοgger, and I was ωаnting tο
know уоur ѕіtuatiοn; manу of
us haνe cгеаtеԁ somе niсe methodѕ and we are looking
tο еxchange solutions ωith οtheгs,
be sure to shοot me an еmaіl if interested.


Hеre is mу ѕite :: Lose belly Fat Fast

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...