Nuffnang Ads

Thursday, March 22, 2012

Koleksi Tupperware Level Set Orange, World Water Day 2012..


Dah lama tak update mengenai koleksi Tupperware kan.. Kali ni aku suka sangat kumpulkan Tupperware yang limited edition. Yang mana, memang payah la nak jumpa kalau dah terlepas promosinya. Ini pun nasib baik akak aku Director Tupperware. Makanya, banyaklah sales yang dibuat. Harus aku tumpang 2 kaki untuk mendapatkan set level orange ni. Kalau tak, memang kena keluarkan duit yang banyak lah untuk dapatkannya. Terima kasih akak... hehehehe








Gambar kat atas ni level set untuk  Katalog Tupperware Abundant Variety; Catalogue 1/2012 ; Katalog Tupperware Malaysia Januari 2012. Cantik-cantik kan.. Kali ni aku memang kurang membeli tupperware. Aku hanya beli lacto fiber Naturcare Tupperware dengan Omega Q10 sahaja. Itupun nilainya dah beratus-ratus kan. Tapi baik untuk kesihatan. Korang dah try?







Gambar kat atas ni pula level dari set Katalog Tupperware Februari, March 2012; Kempen 2/2012 Refreshingly Cool.. Sangat best bekas orange ni. Boleh dibuat bekas kuih raya nanti. Ada 8 biji, memang sangat sesuailah.. Memang cute dan cantik je..hehehe
 




Jadinya, untuk kempen World Water Day Tupperware ni, aku rembat botol-botol kat atas tu. Ianya adalah Limited release world water day set. Warna baru yang lain sikit dari mak dengan akak-akak aku punya. Jadinya tak le tertukar nanti. Kalu tak sokmo nak kena belek-belek untuk kenalpasti hak memasing. Kelakar jek..


Korang ada rembat Tupperware tak?Kalau tak silap aku, 25 Mac 2012 ni akan diadakan parti besar-besaran Tupperware. Nampak banner ada digantungkan kat stokis Tupperware. Eh lagi satu, ada contest yang sedang berjalan sempena dengan World Water Day ni jugak. Check It Out yaaa... Meh kita masuk website Tupperware. Banyak info ada kat situ.. Jom jom..



0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...