Nuffnang Ads

Tuesday, April 10, 2012

Mcflurry Horlick Crunch memang sedap..



 

Dalam keadaan hujan, sejuk membuatkan perut ni cepat sangat terasa kelaparan.. Jadinya,balik petang tadi aku singgah McDonalds untuk beli apa yang patut.. Mata ternampak akan iklan baru McFlurry. Eh...macam sedap je tengok gambarnya..hahaha


Jadinya,tanya staf situ best ke tak ye.. Dia kata try lah..hmm sebabkan macam sedap aje.Aku pun order.. Harganya cuma RM4.50 sahaja. Rasanya memang yummy sesangat.Tak rugi untuk try. Ada horlick, crunchy, dengan nestum tak silap aku.Best sangat. Tapiiiii manis la pulak. Kena sediakan air masak pas makan Mcflurry Horlick Crunch ni tau. 


Korang dah rasa?Aku syorkan korang try.Memang bestttt...



Published with Blogger-droid v2.0.4

0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...