Nuffnang Ads

Friday, May 4, 2012

Demi Masa..


Masa Itu Emas kan..Pelik pula kalau dalam sehari tu kita tak tengok masa. Betul tak? Dan lagi satu, terasa janggal pula bila tidak memakai jam tangan.. Memang kepelikanlah bila tengok lengan, tak de jam. Susah juga kan. Nak nak keperluan tugasan ku yang memerlukan aku untuk sentiasa melihat masa..


“Demi Masa.. Sesungguhnya manusia itu berada di dalam kerugian kecuali mereka yang beriman dan beramal soleh serta berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan dengan kesabaran” (Q.S. al – ‘Ashr : 1 – 3)


Jadinya, sekarang ni tengah dok aim jam tangan baru.. Yang lama, dah jadi sejarah Roscani.. huhuhu sedih sangat..Bila diingatkan balik, memang rasa tak puas hati dan nak marah aje.. Sabar sabar..



 
Aigner Arte Ladies Watch


Aigner San Remo Gents Watch


 Yang mana satu nak ni ye? Tolong Tolong..hehehehe..






0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...