Nuffnang Ads

Tuesday, June 19, 2012

Nescafe Milk Coffee Drink terbaru..




Siapa peminat minuman kopi kat sini? Mungkin ramai juga yang dah tahu akan kewujudan minuman Nescafe yang terbaru ni kan. Korang dah rasa ke belom?Setakat ni aku sudah memborong sebanyak 10 kotak UHT Nescafe ni. Kata peminat minuman kopi kan.Jadinya haruslah mencuba minuman ni dan simpan stok dalam peti sejuk. Bila time balik kerja, penat...sambil merehatkan diri...slurpppp sekotak Nescafe ni. Segar terus mata..

Bagi aku la..minuman ni tak semanis yang dalam tin tu. Rasa kopinya pun tak pekat sangat. Sedang-sedang aje kalau nak bandingkan dengan kopi Starbucks tu kan...

Tapi yang tak bestnya..susah gak nak dapatkan stok Nescafe ni. Setakat ni aku hanya jumpa kat stesyen minyak Shell je lah. Tapikan, harganya berbeza-beza lah pulak. Ada yang harganya RM1.80, ada gak RM1.50.. Harga tetapnya tak tau la plak berapa. Cari kat Giant dengan Tesco, tak le jumpanya..hmmm

Eh..korang dah try belom?berapa harga korang beli?rasanya macamana pula? 


Published with Blogger-droid v2.0.6

0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...